FPS overtager Loyalitetsbureauets fotostudie

Den 2. april overtog FPS ApS Loyalitesbureauets fotostudie, kunder og ansatte.

Nicolaj Ladiges, indehaver af Loyalitetsbureauet fortæller:

I forbindelse med en analyse af vores strategiske forretningsområder, ønskede vi at undersøge enkelte områder i dybden. Dette medførte en beslutning om, at vores fotostudie, i fremtiden, ikke længere vil være en del af vores strategiske forretningsområder. Vi har igennem lang tid haft et godt samarbejde med FPS (Fashion Packshot Studio), der netop har en strategisk fokusering på Packshots og lookbooks. Vi blev meget hurtigt enige om en model, som sikrede, at vores kunder kunne fortsætte med en høj kvalitet og samtidig bibeholde en konkurrencedygtig pris.

Ejer af FPS, Steen Wæver Poulsen udtaler:

Loyalitetsbureauet er en vigtig spiller i det danske retail- og online medielandskab. Det har givet en masse spændende forretningsmæssige kryds mellem FPS og Loyalitetsbureauet. Vi er er vel i dag nogle af de største aktører på Packshots markedet i Aarhus, Herning, Kolding, Odense og København. Derfor kan vi også relativ let absorbere disse nye spændende kunder.

Om Loylalitetsbureauet
Vi er loyalitetsnørder og nysgerrige ildsjæle. Specialister i at få praktik, teknik og drømme til at mødes med ét formål: at få dine kunder til at vende tilbage til dig. Igen og igen. Vores medarbejder-DNA afslører, at vi er drevet af en stærk passion for at finde og skabe det unikke, der fremmer loyaliteten i din forretning. I dag har vi for længst taget et kvanteskridt ind i fremtiden med vores loyalitetsværktøj Heyloyalty (hvor vi kan/kommer til alt det, vi drømmer om). End ikke markedets ellers førende systemer har de vigtigste og afgørende funktioner, der netop gør det vi gør med Heyloyalty. Detailhandlens eksperter prædiker i samlet flok at kommunikationen skal personalisereres for at modvirke irrelevans, spam og støj.

Om FPS (Fashion Packshot Studio):
FPS er en one-stop-shop for alle virksomheder i modebranchen, som er interesseret i innovativt og værdiskabende packshots. FPS dækker hele alle typer packshots, model, lookbooks og katalogudarbejdelse. Langt over 100 brands anvender FPS i dag.

2017-02-01T14:53:33+00:00